Competenţele în învăţare şi metodologia evaluării lor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
586 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-11 17:08
SM ISO690:2012
CEBOTARI, Diana. Competenţele în învăţare şi metodologia evaluării lor. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2010, nr. 2(11), pp. 518-523. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(11) / 2010 / ISSN 1857-1719

Competenţele în învăţare şi metodologia evaluării lor

Pag. 518-523

Cebotari Diana
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Learning competence is considered as educational final process, concerning student’s personality from all points of view and it is formed in the learning process being assessed during the performance of some complex actions in the mentioned field, it is focused on fulfillment of educational objectives, it requires conscious application of the knowledge, abilities, ways, actions and student’s experience, being indispensable for a productive activity.

Competenţa de învăţare este considerată drept finalitate a procesului educaţional, ea vizează personalitatea studentului, din toate aspectele, se formează prin conţinuturile de învăţămînt, se evaluează în timpul îndeplinirii unor acţiuni complexe în domeniul specificat, este orientată spre realizarea obiectivelor educaţionale, angajează în proces aplicarea conştientă a complexului de cunoştinţe, abilităţi, atitudini, moduri de acţiune şi experienţă a elevului, toate fiind indispensabile pentru o activitate productivă.