Interferenţa marcă – nume personal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
875 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-19 16:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.772 (98)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290)
SM ISO690:2012
ŞARAN, Corina. Interferenţa marcă – nume personal. In: Intellectus, 2012, nr. 4, pp. 27-32. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Interferenţa marcă – nume personal
CZU: 347.772

Pag. 27-32

Şaran Corina
 
Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI)
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

Semnul ales drept marcă – în cazul nostru, numele sau prenumele – trebuie să permită faptul de a fi asociat de consumatori cu un „anumit producător” sau „furnizor” de servicii – acesta este unul din principiile de bază pentru stabilirea distinctivităţii. Însă, în procedura de înregistrare în calitate de marcă a numelor proprii, apar diverse probleme, în special în situa"ia în care se solicită spre înregistrare propriul nume al producătorului, numele unui terţ, un nume istoric, sau un nume fantezist.

The sign chosen as trademark – in our case, the name or surname – should allow the fact to be associated by consumers with a “particular manufacturer” or service “provider” – this is one of the basic principles for establishing the distinctness. But, in the procedure for registration as a trademark of proper names, there occur various problems, par- ticularly when is sought for registration the proper name of the manufacturer, the name of a third party, a historic name, or a fancy name.