Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
48 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-08-04 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:794.1 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2731)
Divertisment. Jocuri. Sport (1793)
SM ISO690:2012
AGACHE, Gheorghe, AUTOR, Nou. Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 5-10. ISBN 978-9975-68-504-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 4, 2024
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024

Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale

CZU: 378.1:794.1

Pag. 5-10

Agache Gheorghe1, Autor Nou2
 
1 Școala Gimnazială nr. 17, Botoșani,
2 Școala Sportivă Specializată de Înot, Chișinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2024


Rezumat

Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.

Cuvinte-cheie
Professional development, teacher, physical education, chess

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Agache, G.</dc:creator>
<dc:creator>Autor, N.</dc:creator>
<dc:date>2024</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.</p></dc:description>
<dc:source>Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern (Ediția 4) 5-10</dc:source>
<dc:subject>Professional development</dc:subject>
<dc:subject>teacher</dc:subject>
<dc:subject>physical education</dc:subject>
<dc:subject>chess</dc:subject>
<dc:title>Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>