Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
43 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-08-04 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:794.1 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2719)
Divertisment. Jocuri. Sport (1769)
SM ISO690:2012
AGACHE, Gheorghe, AUTOR, Nou. Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 5-10. ISBN 978-9975-68-504-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 4, 2024
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024

Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale

CZU: 378.1:794.1

Pag. 5-10

Agache Gheorghe1, Autor Nou2
 
1 Școala Gimnazială nr. 17, Botoșani,
2 Școala Sportivă Specializată de Înot, Chișinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2024


Rezumat

Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.

Cuvinte-cheie
Professional development, teacher, physical education, chess

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Agache, G.</creatorName>
<affiliation>Școala Gimnazială nr. 17, Botoșani, România</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Autor, N.</creatorName>
<affiliation>Școala Sportivă Specializată de Înot, Chișinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2024</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-68-504-7</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>Professional development</subject>
<subject>teacher</subject>
<subject>physical education</subject>
<subject>chess</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.1:794.1</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2024</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>