Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
49 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-08-04 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:794.1 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2731)
Divertisment. Jocuri. Sport (1793)
SM ISO690:2012
AGACHE, Gheorghe, AUTOR, Nou. Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 5-10. ISBN 978-9975-68-504-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 4, 2024
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024

Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale

CZU: 378.1:794.1

Pag. 5-10

Agache Gheorghe1, Autor Nou2
 
1 Școala Gimnazială nr. 17, Botoșani,
2 Școala Sportivă Specializată de Înot, Chișinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2024


Rezumat

Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.

Cuvinte-cheie
Professional development, teacher, physical education, chess

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-206597</cfResPublId>
<cfResPublDate>2024</cfResPublDate>
<cfVol>Ediția 4</cfVol>
<cfStartPage>5</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-68-504-7</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/206597</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Professional development; teacher; physical education; chess</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2024T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2024T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-64845</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2024T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-29267</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2024T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-64845</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-64845-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2024T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Agache</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Gheorghe</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-29267</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-29267-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2024T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Autor</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Nou</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>