Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
934 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 15:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351/354:004 (26) |
Activități specifice administrației publice (1071) |
Administrația de nivel inferior. Administrație locală. Administrație municipală. Autorități locale (2558) |
Administrația de nivel mijlociu. Administrația regională. provincială. Organe administrative regionale (4055) |
Administrația de nivel superior. Administrație centrală (5672) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 CEBOTARU, Eugenia. Guvernarea electronică şi democraţia electronică – îmbunătăţirea calităţii serviciilor publice. In: Administrarea Publică, 2012, nr. 4(76), pp. 73-76. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 4(76) / 2012 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 351/354:004 | ||||||
Pag. 73-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The chages that information society brings can be widely seen in the middle of inter-human and social relationships, and also in the relations framework between the citizens of one country and their representants: government, parliament, central and local public institutions. The information flows and most of the public servicies can be easily used in an electronic format, reducing the cost of the resources involved in the present in their realisation and the bureaucracy
encountered in those type of relations. The current article describes the facts that generated the e-government and the main types of e-government. |
||||||
|