Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
824 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-09 13:30 |
SM ISO690:2012 DARII, Ludmila, ŞEVCIUC, Maia. Hепрерывное профессиональное образование педагогических кадров средних профессиональных/специальных учебных заведений
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 9(49), pp. 100-107. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(49) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 100-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pregătirea profesională continuă reprezintă soluţia şi condiţia calităţii serviciilor educaţionale oferite cadrelor didactice,
o oportunitate pentru sistemele educaţionale de a face faţă şi de a răspunde proactiv cerinţelor şi provocărilor timpului, o pârghie importantă pentru asigurarea implementării noilor orientări şi documente de politici în educaţie. Formarea profesională continuă este menită să dezvolte competenţele necesare realizării multiplelor roluri profesionale, funcţii şi atribuţii organizaţionale nou-apărute. Prin formarea continuă se urmăreşte actualizarea / dezvoltarea cunoştinţelor teoretice şi perfecţionarea practicii pedagogice, valorificându-se modele şi forme alternative de formare a adulţilor concepute să permită aprofundarea reflexiei, dezvoltarea competenţelor şi consolidarea cunoştinţelor noi şi indispensabile în situaţii diverse, proprii procesului educaţional. |
||||||
|