Hепрерывное профессиональное образование педагогических кадров средних профессиональных/специальных учебных заведений
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
824 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-09 13:30
SM ISO690:2012
DARII, Ludmila, ŞEVCIUC, Maia. Hепрерывное профессиональное образование педагогических кадров средних профессиональных/специальных учебных заведений . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 9(49), pp. 100-107. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(49) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Hепрерывное профессиональное образование педагогических кадров средних профессиональных/специальных учебных заведений

Pag. 100-107

Darii Ludmila, Şevciuc Maia
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Pregătirea profesională continuă reprezintă soluţia şi condiţia calităţii serviciilor educaţionale oferite cadrelor didactice, o oportunitate pentru sistemele educaţionale de a face faţă şi de a răspunde proactiv cerinţelor şi provocărilor timpului, o pârghie importantă pentru asigurarea implementării noilor orientări şi documente de politici în educaţie. Formarea profesională continuă este menită să dezvolte competenţele necesare realizării multiplelor roluri profesionale, funcţii şi atribuţii organizaţionale nou-apărute. Prin formarea continuă se urmăreşte actualizarea / dezvoltarea cunoştinţelor teoretice şi perfecţionarea practicii pedagogice, valorificându-se modele şi forme alternative de formare a adulţilor concepute să permită aprofundarea reflexiei, dezvoltarea competenţelor şi consolidarea cunoştinţelor noi şi indispensabile în situaţii diverse, proprii procesului educaţional.

Continuous professional training is the solution and the condition of the educational services quality that are offered to teachers, an opportunity for education systems to cope and respond proactively to the demands and challenges of time, also an important condition for ensuring the implementation of new guidelines and policy documents in education. Continuous professional training is designed to develop skills that are needed for the new many professional roles, functions and organizational tasks. The continuous training has the purpose to update /develop the theoretical knowledge and improve teaching practice, capitalizing the models and alternative forms of training programs designed to allow deeper reflection, skills development and strengthening new and essential knowledge in different situations that are specific to the educational process.