Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
681 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-24 14:17 |
SM ISO690:2012 PRODAN, GianinaCătălina. Мodernitate şi modernism în domeniul crriculumului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 5(45), pp. 77-80. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(45) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This work analyses the main contributions and the definitory features of modernity in the field of curriculum. The objective is to offere a holistic image of curriculum theory in terms of development and understanding of development. |
||||||
|