Мodernitate şi modernism în domeniul crriculumului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
681 36
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-24 14:17
SM ISO690:2012
PRODAN, GianinaCătălina. Мodernitate şi modernism în domeniul crriculumului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 5(45), pp. 77-80. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(45) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Мodernitate şi modernism în domeniul crriculumului

Pag. 77-80

Prodan GianinaCătălina
 
Universitatea „Eftimie Murgu“, Reşiţa
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

This work analyses the main contributions and the definitory features of modernity in the field of curriculum. The objective is to offere a holistic image of curriculum theory in terms of development and understanding of development.