Percepţia familiei în viziunea absolvenţilor instituţiilor rezidenţiale (în baza studiului realizat în gimnaziul-internat nr.2 din municipiul chişinău)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1259 43
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-05 23:34
SM ISO690:2012
CHEIANU-ANDREI, Diana, ELINEŢCHI, Larisa. Percepţia familiei în viziunea absolvenţilor instituţiilor rezidenţiale (în baza studiului realizat în gimnaziul-internat nr.2 din municipiul chişinău). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2010, nr. 8(38), pp. 21-25. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(38) / 2010 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Percepţia familiei în viziunea absolvenţilor instituţiilor rezidenţiale (în baza studiului realizat în gimnaziul-internat nr.2 din municipiul chişinău)

Pag. 21-25

Cheianu-Andrei Diana1, Elineţchi Larisa2
 
1 Centrul de Cercetări Ştiinţifice „Politici Educaţionale în Învăţămîntul Superior“,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Children raised in boarding schools are facing various problems, including emotional and social difficulties. They affect the child's personality, leading to various psycho-emotional trauma. Children in residential institutions are not ready for family life, both because they are not prepared for it, and the fact that there are not enough specialists to succeed in working with large number of children from residential institutions. In this article the authors analyzed the effects of placing children in institutions on child development and family perception.