Постмодерн: симулякр и реклама
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
694 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-07 20:37
SM ISO690:2012
РУСНАК, Оксана. Постмодерн: симулякр и реклама. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2010, nr. 3(33), pp. 57-64. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 3(33) / 2010 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Постмодерн: симулякр и реклама

Pag. 57-64

Руснак Оксана
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

În articolul de faţă autorul analizează relaţia dintre publicitatea contemporană şi simulacru, etapele de transformare a publicităţii, problemele simulacrelor în teoriile antice şi contemporane de cercetare.

In this article the author examines the relation of modern advertising and the simulacrum, the stages of transformation of advertising, the simulacrum problems in theories of ancient and modern researchers.