Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
694 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-07 20:37 |
SM ISO690:2012 РУСНАК, Оксана. Постмодерн: симулякр и реклама. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2010, nr. 3(33), pp. 57-64. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(33) / 2010 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
Pag. 57-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă autorul analizează relaţia dintre publicitatea contemporană şi simulacru, etapele de transformare a publicităţii, problemele simulacrelor în teoriile antice şi contemporane de cercetare. |
||||||
|