Conexiuni ale accepţiunilor filosofice, psihologice şi pedagogice asupra noţiunii de problemă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
814 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-08 08:19
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila. Conexiuni ale accepţiunilor filosofice, psihologice şi pedagogice asupra noţiunii de problemă . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 106-116. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Conexiuni ale accepţiunilor filosofice, psihologice şi pedagogice asupra noţiunii de problemă

Pag. 106-116

Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

This article summarizes the contemporary acceptations field of philosophy, psychology and pedagogy of the concept of problem, setting out various issues and relationships. In conclusion, it was possible revealing new pedagogical facets of the concept of problem, which correlates with the philosophical and psychological related fill them.