Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
814 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-08 08:19 |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Conexiuni ale accepţiunilor filosofice, psihologice şi pedagogice asupra noţiunii de problemă
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 106-116. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 106-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article summarizes the contemporary acceptations field of philosophy, psychology and pedagogy of the concept of problem, setting out various issues and relationships. In conclusion, it was possible revealing new pedagogical facets of the concept of problem, which correlates with the philosophical and psychological related fill them. |
||||||
|