Educaţia personalităţii proactive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
926 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-10 15:52
SM ISO690:2012
BABII, Vladimir, BULARGA, Tatiana. Educaţia personalităţii proactive. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 96-99. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Educaţia personalităţii proactive

Pag. 96-99

Babii Vladimir, Bularga Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

The principle of pro-activity as the basis of education is examined in the article. The given phenomenon contributes to the changes of personality that take place due to some organizational rules supported by individual experiences. The author emphases four variants of significant manifestation of pupil pro-activity treated both on theoretical and praxiological analysis of musical and artistic activity of a pupil.