Axiologia educaţiei familiale: aspecte filosofice şi pedagogice de cultivare a copilului prin intermediul valorificării eficiente a timpului liber şi a modului demn de viaţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
863 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 22:16
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Axiologia educaţiei familiale: aspecte filosofice şi pedagogice de cultivare a copilului prin intermediul valorificării eficiente a timpului liber şi a modului demn de viaţă . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 67-81. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Axiologia educaţiei familiale: aspecte filosofice şi pedagogice de cultivare a copilului prin intermediul valorificării eficiente a timpului liber şi a modului demn de viaţă

Pag. 67-81

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The article reflects one theoretical study about applicative implications which describe the problems of philosophy education of person; the forming of the dignified way of life; the development of taste and competence for one continuous, rational, spiritual, beautiful and creative self perfection. The study reflects some theoretical, methodological and praxiological aspects of education for recreation /leisure. Education for recreation / leisure is approached as a value and priority in the child formation and self-education in the framework of the family. Elaborated educational strategies have been experienced already and they are open to further improvement by researches and parents and they are devoted to kindergarten children, pupils and adolescents.