Coordonate structurale şi forme manageriale moderne ale comerţului cu amănuntul
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
776 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 17:09
SM ISO690:2012
ŞERBAN, Natalia. Coordonate structurale şi forme manageriale moderne ale comerţului cu amănuntul. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2010, nr. 2(32), pp. 263-272. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(32) / 2010 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Coordonate structurale şi forme manageriale moderne ale comerţului cu amănuntul

Pag. 263-272

Şerban Natalia
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2013


Rezumat

Being in the same line with consumers, retail salers play an important role in the distribution process, determining not only its economic efficiency but also the social one. The quality of rendered services, in the long run the consuming quality, are influenced by sales forms, the formats of the shop, their management, the services rendered to consumers in the retail trade chain. This article touches upon the analysis of types of retail units at the national and world level, the opportunities of implementing the international practices in the home market of our country.