Diagnosticul contextului antreprenorial al comerţului interior în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
603 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 14:28
SM ISO690:2012
ŞERBAN, Natalia. Diagnosticul contextului antreprenorial al comerţului interior în Republica Moldova . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2010, nr. 2(32), pp. 256-262. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(32) / 2010 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Diagnosticul contextului antreprenorial al comerţului interior în Republica Moldova

Pag. 256-262

Şerban Natalia
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

The implementation and development of market’s mechanisms, trade liberalization in Moldova generated essential changes in the organization and activity of this sector, with a benefic impact on the development of commercial entrepreneurship. An important premise for reconsidering the national commercial politics, facilitating the evolution of this sector and advancing the trade in a modern and efficient frame is to know the situation and tendencies which are manifested in this area. These aspects are being touched in the below writing.