K вопросу о стратегии оценивания учебной деятельности студентов
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
827 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-13 06:50
SM ISO690:2012
ДАРИЙ, Л.. K вопросу о стратегии оценивания учебной деятельности студентов . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 143-151. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

K вопросу о стратегии оценивания учебной деятельности студентов

Pag. 143-151

Дарий Л.
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul abordează problema identificării noilor mijloace de evaluare a rezultatelor la învăţătură ale studenţilor. Metodele de evaluare aplicate în prezent sunt, pe de o parte, afectate de subiectivismul profesorului, iar pe de alt parte, reflectă poziţia diferită a studentului faţă de profesor în cadrul examinării. Reformarea mecanismului de evaluare trebuie să contribuie, mai întâi de toate, la sporirea rolului autoevaluării studenţilor, la formarea capacităţii de iniţiativă în procesul de instruire. Autoevaluarea continuă, compararea randamentului propriu la diferite etape poate cultiva studentului deprinderea de autoanaliză şi planificare a propriei activităţi şi, în consecinţă, va conduce la motivare în dezvoltarea profesională.

Les méthodes utilisées aujourd’hui dans l’évaluation du travail de l’étudiant sont subjectives, elle ne soulignent pas la position de l’étudiant vis-à-vis du professeur. Les changements dans le mécanisme dévaluation doit conduire à la formation du sentiment d’initiative chez les apprenants, à l’augmentation du rôle de l’auto-évaluation chez l’étudiant, de son initiative dans sa formation professionnelle.