Oрганизация методической работы в школе на основе инновационного проекта
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
773 0
SM ISO690:2012
ВАРБАН, Ирина. Oрганизация методической работы в школе на основе инновационного проекта . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 96-100. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Oрганизация методической работы в школе на основе инновационного проекта

Pag. 96-100

Варбан Ирина
 
Institutul de Formare Continuă
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2013


Rezumat

Procesul de punere în aplicare a activităţii metodologice în şcoli în cadrul proiectului inovaţional este implementat într-o succesiune temporală conform unor stadii şi etape. Un proiect inovator se elaborează şi se pune în aplicare în patru etape: proiectarea, instruirea la nivel de cunoştinţe, instruirea la nivel de acţiune, demonstraţii şi etapa de generalizare.

The process of implementing the methodological work in schools in the innovative project, implemented in a temporal sequence as phases, stages and phases. An innovative project is developed and implemented in four phases: planning, training, knowledge level, training level of action, demonstrations and generalization phase.