Delimitări conceptuale ale terminologiei publicitare ecologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
205 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 19:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`276.6:[659.1:574] (1)
Lingvistică. Limbi (5340)
Publicitate. Reclamă (189)
Ecologie generală şi biodiversitate (839)
SM ISO690:2012
MOTRENIUC, Diana. Delimitări conceptuale ale terminologiei publicitare ecologice. In: De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice: in memoriam Grigore Cincilei cu ocazia aniversării a 95-a de la naștere, 1 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 102-106. ISBN 978-9975-62-503-6. DOI: https://doi.org/10.5281/ZENODO.7615373
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice 2023
Conferința "De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice","
Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2022

Delimitări conceptuale ale terminologiei publicitare ecologice

DOI:https://doi.org/10.5281/ZENODO.7615373
CZU: 81`276.6:[659.1:574]

Pag. 102-106

Motreniuc Diana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2023


Rezumat

The contrastive-linguistic, intercultural and cognitive-typological analysis of the English and Romanian advertising ecological discourse, requires a clear delimitation, for operational purposes, of the meanings of terms related to advertising. This necessity is determined, first of all, by the lack of parallelism between the "inter-paronimic" terms (false friends of the translator), following how the English terms correlate and what common interferences they have. We suggest clarifying several such aspects both separately, as distinct linguistic situations, and as “internal” forms of each of the two languages, which is likely to convince the speakers of the need to understand and use the correct constructions and forms.

Cuvinte-cheie
discourse, Advertising, publicity, commercial, ecological,

discurs, publicitate, reclamă, comercială, ecologic