Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2784 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 14:22 |
SM ISO690:2012 ROŞCOVAN, Nina, DUHLICHER, Olga. The importance and benefits of teaching reading strategies: improving reading comprehension
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2011, nr. 4(44), pp. 216-218. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(44) / 2011 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 216-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura constituie o activitate fundamentală pentru întreţinerea condiţiei intelectuale, îmbogăţirea cunoştinţelor şi a limbajului, pentru cunoaşterea indirectă a diferitelor universuri şi realităţi. Lectura aduce cititorilor beneficii mari, care nu pot fi puse la îndoială de nimeni. Acesta este motivul pentru care cititorii trebuie să înţeleagă importanţa lecturii. În acest articol autorii menţionează importanţa şi beneficiile lecturii şi, de asemenea, prezintă strategiile efective de îmbunătăţire a comprehensiunii unui text în procesul de lectură. Aceste strategii sunt esenţiale nu doar pentru comprehensiunea scrisă, dar şi pentru a depăşi barierele în lectură, pentru a deveni un cititor mai bun. |
||||||
|