Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1114 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-19 18:56 |
SM ISO690:2012 ŢEPLIC, Tatiana. Compound nouns denoting household goods in the internet advertisements
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2011, nr. 4(44), pp. 121-124. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(44) / 2011 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Compoziţia ca mijloc de formare a cuvintelor în limba engleză este destul de productivă, fiindcă cuvintele tind să se contopească în structuri compuse, pentru a exprima idei, acţiuni, evenimente şi calităţi într-un mod mai laconic şi mai exact. Cuvintele compuse care devin mai stabile în folosirea lor sunt specificate în dicţionare. Cu toate acestea, există cuvinte compuse ce presupun utilizare temporară. Astfel de unităţi lingvistice reflectă dezvoltarea şi progresul tehnic al omenirii, iar numărul acestora în limba engleză este extrem de mare. Asemenea unităţi adesea apar în denumiri moderne ale mărfurilor de uz casnic. Articolul de faţă îşi propune să ofere unele perspective asupra acestui fenomen, prin
evidenţierea structurii, semnificaţiei şi a motivării substantivelor compuse ce desemnează mărfuri de uz casnic, în discursul anunţurilor plasate pe Internet. |
||||||
|