Compound nouns denoting household goods in the internet advertisements
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1114 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-19 18:56
SM ISO690:2012
ŢEPLIC, Tatiana. Compound nouns denoting household goods in the internet advertisements . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2011, nr. 4(44), pp. 121-124. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(44) / 2011 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Compound nouns denoting household goods in the internet advertisements

Pag. 121-124

Ţeplic Tatiana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Compoziţia ca mijloc de formare a cuvintelor în limba engleză este destul de productivă, fiindcă cuvintele tind să se contopească în structuri compuse, pentru a exprima idei, acţiuni, evenimente şi calităţi într-un mod mai laconic şi mai exact. Cuvintele compuse care devin mai stabile în folosirea lor sunt specificate în dicţionare. Cu toate acestea, există cuvinte compuse ce presupun utilizare temporară. Astfel de unităţi lingvistice reflectă dezvoltarea şi progresul tehnic al omenirii, iar numărul acestora în limba engleză este extrem de mare. Asemenea unităţi adesea apar în denumiri moderne ale mărfurilor de uz casnic. Articolul de faţă îşi propune să ofere unele perspective asupra acestui fenomen, prin evidenţierea structurii, semnificaţiei şi a motivării substantivelor compuse ce desemnează mărfuri de uz casnic, în discursul anunţurilor plasate pe Internet.