Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
883 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 23:46 |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Svetlana. The phenomenon of interference and the mechanism of its interpretation
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 10(40), pp. 221-224. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(40) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 221-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fenomenul de interferenţă lingvistică şi mecanismul de manifestare a acestuia au generat mereu mari controverse în
procesul de învăţare a unei limbi străine. Unii cercetători ca Lily Wilson, Douglas Brown H. şi Catherine Walter susţin
că interferenţa nu este o problemă în procesul de învăţare a unei limbi străine, declarând că acesta este identic cu cel al
limbii materne şi că nu există nicio influenţă din partea limbii materne. Alţii, ca Michael Swan şi Bernard Smith,
dimpotrivă, consideră că interferenţa cu limba maternă generează mari dificultăţi în procesul de învăţare a unei limbi
străine şi că aceste dificultăţi sunt diverse pentru vorbitorii diferitor limbi. |
||||||
|