Incorporating world englishes in teaching english as an international language
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
742 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-26 23:54
SM ISO690:2012
MATEI, Tamara. Incorporating world englishes in teaching english as an international language . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 155-157. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Incorporating world englishes in teaching english as an international language

Pag. 155-157

Matei Tamara
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Scopul acestui articol este de a valorifica cercetările recente ce se referă la „limbile engleze” care există în lume şi la statutul limbii engleze ca Lingua Franca. Ne vom axa în jurul implicărilor fenomenului „limbii engleze” în procesul de predare a acestei limbi şi a gradului în care această diversitate este luată în considerare de către profesorii de limbă engleză, lingvişti şi metodişti. Limba engleză este predată şi învăţată datorită statutului său de limbă internaţională. Engleza este văzută ca un mijloc care va deschide uşi în multe părţi ale lumii şi în domenii diverse de specializare. Însă, atât predarea limbii engleze, precum şi învăţarea acesteia, s-au dovedit a fi nişte sarcini complexe şi dificile. Întrebarea firească ce apare pentru acei care învaţă limba, dar şi pentru acei care o predau este: care variantă a limbii engleze este corectă – limba engleză vorbită în Marea Britanie sau cea utilizată în SUA?