Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
661 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-18 06:54 |
SM ISO690:2012 HIOARĂ, Natalia. Peculiarities of teaching and training listening in the process of teaching english
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 149-151. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 149-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limba este cel mai important mijloc de comunicare interumană. A poseda limba înseamnă a o putea folosi în scopuri
comunicative, ceea ce presupune schimb de informaţie la nivel oral şi scris. În acest context, în lucrarea dată se examinează
problema însuşirii deprinderilor de audiere (înţelegere orală) în cadrul procesului de predare-învăţăre a limbii engleze. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-19092</cfResPublId> <cfResPublDate>2010-04-01</cfResPublDate> <cfVol>34</cfVol> <cfIssue>4</cfIssue> <cfStartPage>149</cfStartPage> <cfISSN>1811-2668</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/19092</cfURI> <cfTitle cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Peculiarities of teaching and training listening in the process of teaching english </cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Limba este cel mai important mijloc de comunicare interumană. A poseda limba înseamnă a o putea folosi în scopuri comunicative, ceea ce presupune schimb de informaţie la nivel oral şi scris. În acest context, în lucrarea dată se examinează problema însuşirii deprinderilor de audiere (înţelegere orală) în cadrul procesului de predare-învăţăre a limbii engleze.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2010-04-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2010-04-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-34524</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2010-04-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-34524</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-34524-3</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2010-04-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Hioară</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Natalia</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>