The advertising message: semiotics in action
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
823 11
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-01 13:50
SM ISO690:2012
PRICEPA, Ludmila. The advertising message: semiotics in action. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 68-72. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

The advertising message: semiotics in action

Pag. 68-72

Pricepa Ludmila
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Publicitatea, o formă care domină promovarea produselor şi serviciilor din întreaga lume, se concentrează pe încercarea de a capta un public-ţintă. Agenţii de publicitate utilizează variate teme în reclamele lor pentru a comunica o idee ce prezintă interes pentru publicul-ţintă. Mesajul dorit nu ar fi posibil de realizat în cazul în care companiile nu ar folosi semiotica în publicitate. Reclamele sunt pline de semne, simboluri, coduri şi mesaje ascunse. Semiotica, ştiinţa semnelor, se concentrează pe imagini şi decodează semnificaţia acestor imagini. Deoarece agenţii de publicitate încearcă să creeze anunţuri care pot fi uşor reţinute prin imagini şi simboluri, semiotica este un factor-cheie în lumea promoţiilor. În ideea de a se apropia în mod eficient de publicul lor, companiile folosesc elementele semioticii în publicitate pentru a reprezenta mesaje ascunse şi simboluri într-un mod creativ şi interesant. Indiferent dacă publicitatea va fi sau nu utilizată pe larg în viitor, problemele de semiotică vor fi întotdeauna factorii-cheie pentru a ajuta agenţii de publicitate să construiască idei inovatoare pentru reclame.