L’approche sociolinguistique et didactique des langues vivantes
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
705 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-01 00:08
SM ISO690:2012
ŞEREMET, Eugenia. L’approche sociolinguistique et didactique des langues vivantes. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2011, nr. 9, pp. 280-282. ISSN 1857-1840.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Numărul 9 / 2011 / ISSN 1857-1840

L’approche sociolinguistique et didactique des langues vivantes

Pag. 280-282

Şeremet Eugenia
 
Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Noţiunea de sociolingvistică determină relaţia reciprocă care există între factorii sociali şi limbă şi studiul aspectului lingvistic, accesibilitatea sociologică de studiere a limbii. În articolul dat se reliefează studiul socio-lingvisticii, metode analitice, registrul normativ şi cel familiar, varietăţi diferite de franceză, standart sau cea literară. Studiul sociolingvistic în didactica limbilor moderne, teoretic fundamentat de către lingvişti şi profesori în lucrările lor au ilucidat atît factorii principali în folosirea limbii franceze ca instrument de comunicare, cît şi mijloacele adecvate studiului lingvistic şi celui experimental.

The concept of sociolinguistics determines the mutual relation between the social factors and the language, and also the study of the linguistic aspect and its sociological availability. This article focuses on the research of sociolinguistics, analitic methods, formal and informal vocabulary, different varieties of French, and especially the difference between the standard and literary French. The sociolinguistic study in modern languages, theoratically based on the works of linguists and professors, emphasize the main factors in using the French language as a tool of communication, as well as proper methods for linguistic and experimental research.