Regimul juridic al cooperării uniunii europene cu ţările terţe in domeniul educaţiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
779 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 15:56
SM ISO690:2012
CUCERESCU, Vasile. Regimul juridic al cooperării uniunii europene cu ţările terţe in domeniul educaţiei . In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2011, nr. 9, pp. 200-207. ISSN 1857-1840.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Numărul 9 / 2011 / ISSN 1857-1840

Regimul juridic al cooperării uniunii europene cu ţările terţe in domeniul educaţiei

Pag. 200-207

Cucerescu Vasile
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

În articol se face o analiză a reglementărilor domeniului cooperării educaţionale al Uniunii Europene cu ţările terţe. Obiectul investigaţiei îl formează strategiile de cooperare în domeniul educaţiei privind admisia resortisanţilor la studii, schimbul de elevi, formarea profesională neremunerată, serviciile de voluntariat; educaţia şi formarea în contextul reducerii sărăciei; consolidarea cooperării cu ţările terţe în domeniul învăţământului superior şi instrumentele de realizare a politicii de cooperare educaţională prin intermediul programelorcadru de punere în aplicare a obiectivelor care sunt divizate în două categorii pentru menajamentul cercetării.

In the article it is performed an analysis of the regulations of the European Union with third countries in the field of educational cooperation. The object of investigation is formed by cooperation strategies in admission of third-country nationals, pupil exchange, unremunerated training, voluntary service, education and training in the context of poverty reduction, strengthening cooperation with third countries in higher education and tools to achieve cooperation of educational cooperation policy through framework programmes in implementing the objectives that are divided into two categories for research sake.