Strategia de recompensare a personalului – Parte integrantă a strategiei de afaceri
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1382 169
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 13:58
SM ISO690:2012
BÎRCĂ, Alic. Strategia de recompensare a personalului – Parte integrantă a strategiei de afaceri . In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2012, nr. 10, pp. 35-41. ISSN 1857-1433.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1433

Strategia de recompensare a personalului – Parte integrantă a strategiei de afaceri

Pag. 35-41

Bîrcă Alic
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

This article talks about the strategic approach of rewarding staff. For being performed efficiently, reward strategy must be regarded as an integral part of business strategy. This means that staff rewards strategy to be modeled according to the organization's business strategy. Another relevant facet described in this paper refers to the strategic objectives of rewarding staff, with impact on business strategy. The last part describes the process of elaboration and implementation of reward staff strategy and all stages that characterizes it are outlined.

Cuvinte-cheie
recompensă, strategie de afaceri,

strategie de recompensare