Comportamentul clientului corporativ ca bază a strategiei bancare in condiţii de criză
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
759 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 14:06
SM ISO690:2012
MISTREAN, Larisa. Comportamentul clientului corporativ ca bază a strategiei bancare in condiţii de criză . In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2010, nr. 8, pp. 248-253. ISSN 1857-1433.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Numărul 8 / 2010 / ISSN 1857-1433

Comportamentul clientului corporativ ca bază a strategiei bancare in condiţii de criză

Pag. 248-253

Mistrean Larisa
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

The nature of banking institutions and the context of current competition is driving them to maintain existing customers, target achievable through meeting customers requirements and only then to attract new ones. Because of the importance that customer loyalty has in banking business, analyzing and understanding customer behavior is a main component of business marketing, thus, allowing the bank to anticipate the likely reactions of customers and to influence the structure of products and services.