Tehnologiile de informaţie şi comunicare şi formarea competenţelor ontologice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
881 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 09:40
SM ISO690:2012
BÂLICI, Marcel, BÎLICI, Nadejda, PRUTEANU, Maria. Tehnologiile de informaţie şi comunicare şi formarea competenţelor ontologice . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 595-599. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Tehnologiile de informaţie şi comunicare şi formarea competenţelor ontologice

Pag. 595-599

Bâlici Marcel, Bîlici Nadejda, Pruteanu Maria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2013


Rezumat

ICT and ontological competences formation The purpose of the ongoing teaching process is to achieve the ontological competences,which facilitates the user to integrate plenary in society and to learn the universe from interior. It is especially important and actual the task to create intersession competences.The user learns to cooperate with the others and to solve the problems friendly,and to know the intersession algorythm steps.The teacher will give not only a linguistic support but will give useful information, so that teaching would become a stage of personal success.The article describes the teaching methods and ontological competences formation.

Finalitate a procesului de instruire continuă este obţinerea competenţelor ontologice ce-i facilitează utilizatorului integrarea plenară în societate şi cunoaşterea universului interior. Este deosebit de importantă şi actuală sarcina de creare a competenţelor de mediere. Utilizatorul învaţă să coopereze cu ceilalţi, să soluţioneze problemele pe cale amiabilă, să cunoască paşii unui algoritm de mediere. Profesorul va oferi nu doar un suport lingvistic,dar va da informaţii utile pentru ca instruirea să devină o treaptă a succesului personal. Articolul descrie metodele de instruire,dar şi de formare a competenţelor ontologice.