Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
801 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 09:34
SM ISO690:2012
BÎLICI, Nadejda, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Marcel. Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 588-592. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social

Pag. 588-592

Bîlici Nadejda, Pruteanu Maria, Bâlici Marcel
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

E-learning form and social constructivism conexion To create the use`s competences with the purpose of being applied within the social framework isan imperative of our modern society. Learning a foreign language doesn`t offer only the possibility of the user to integrate plenary among the social group from the linguistic point of view,but from the cultural and social either. The article describes the using of role play by ICT. The user receives,transmits the information of the social group he belongs to,takes attitude,utters valuable ideas (suggestions),establishes cooperation modalities with the other partners. The teacher has to monitor the working out of reports, interviews, etc.

Crearea competenţelor utilizatorului ce vor fi aplicate în cadru social este un imperativ al societăţii contemporane. Studiul unei limbi străine nu implică doar oferirea posibilităţii utilizatorului de a se integra plenar în grupul social din punct de vedere lingvistic,dar şi cultural,social. Articolul descrie utilizarea metodei jocului de rol prin intermediul Tehnologiilor de Informație și Comunicare (TIC). Utilizatorul primeşte şi transmite informaţii grupului social din care face parte,ia atitudine,emite judecăţi de valoare,stabileşte modalităţi de colaborare cu ceilalţi.Profesorul monitorizează elaborarea reportajelor,interviurilor.