Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
833 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 09:34
SM ISO690:2012
PRUTEANU, Maria, BÎLICI, Nadejda, BÂLICI, Marcel. Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 584-588. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă

Pag. 584-588

Pruteanu Maria, Bîlici Nadejda, Bâlici Marcel
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The use of constructive and perspective form of e-learning E-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning space. The present article gives a description of the methods used:the chronotop,determininig the order,mith-reality,acronyms,stories basedon guestions.The partners activity teacher the user is carried out by ICT-SMS,chat,video and audio presentation,meetings and discussions on line, on line voting,web-tour,animations. The final speechis the result of the learning activities and assumed awareness.

E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii,Mit-Realitate,Acronime,Istorii bazate pe întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC – SMS,chat,prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line,on-line voting,web-tur,animaţii. Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate.