Evaluarea gradului anxietăţii la elevi în condiţiile stresului educaţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1267 157
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 13:43
SM ISO690:2012
CRIVOI, Aurelia, BACALOV, Iurie, CHIRIŢA, Elena, GHERMAN, Ion, COJOCARI, Lidia, CROITORI, Constantin, CASCO, Doina, PRODAN, Maria, MATEI, Vasile, PARA, Iulian. Evaluarea gradului anxietăţii la elevi în condiţiile stresului educaţional . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2011, nr. 1(41), pp. 25-31. ISSN 1814-3237.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii)
Numărul 1(41) / 2011 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X

Evaluarea gradului anxietăţii la elevi în condiţiile stresului educaţional

Pag. 25-31

Crivoi Aurelia, Bacalov Iurie, Chiriţa Elena, Gherman Ion, Cojocari Lidia, Croitori Constantin, Casco Doina, Prodan Maria, Matei Vasile, Para Iulian
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

It has been established, that the character of the modification, of cognitive indices of the electroencephalograph during the emotional stress of teenagers at all investigated levels of examinations, adoptive processes, bears an individual character being in independent of the functional stocks and are in correlation with the level of difficulty of the traced problems.