Evaluarea unor indici cognitivi la elevi în raport cu bioritmul intelectual şi cel emoţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1109 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-06 18:01
SM ISO690:2012
CRIVOI, Aurelia, BACALOV, Iurie, COJOCARI, Lidia, CHIRIŢA, Elena, GHERMAN, Ion, CASCO, Doina, PRODAN, Maria, MATEI, Vasile, GJICICOVSCHI, Liuba, PARA, Iulian, BÎLICI-RACU, Cristina, VRABIE, Elena. Evaluarea unor indici cognitivi la elevi în raport cu bioritmul intelectual şi cel emoţional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2011, nr. 1(41), pp. 13-24. ISSN 1814-3237.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii)
Numărul 1(41) / 2011 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X

Evaluarea unor indici cognitivi la elevi în raport cu bioritmul intelectual şi cel emoţional

Pag. 13-24

Crivoi Aurelia, Bacalov Iurie, Cojocari Lidia, Chiriţa Elena, Gherman Ion, Casco Doina, Prodan Maria, Matei Vasile, Gjicicovschi Liuba, Para Iulian, Bîlici-Racu Cristina, Vrabie Elena
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

It has been established, that the character of the modification, of cognitive indices of the electroencephalograph during the emotional stress of teenagers at all investigated levels of examinations, adoptive processes, bears an individual character being in independence of the functional stocks and are in correlation with the level of difficulty of the traced problems. It has been established a correlation between the cognitive processes and the biological rhythms, cardiovascular nervous system.