Specificul tehnologiilor informaționale și comunicaționale în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
259 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 12:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:373.3 (2)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
COLȚA, Silvia. Specificul tehnologiilor informaționale și comunicaționale în clasele primare. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 39-43. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p39-43
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Specificul tehnologiilor informaționale și comunicaționale în clasele primare

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p39-43
CZU: 004:373.3

Pag. 39-43

Colța Silvia
 
Școala Primară –Grădinița 88, or. Codru
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2023


Rezumat

Astăzi suntem într-o era digitală, care presupune utilizarea tehnologiilor informaționale cât mai atractive în școală, care au un rol important în predarea, învățarea și evaluarea cunoștințelor la un nivel înalt, accesibil și favorabil pentru toți cei implicați. Provocările introducerii noilor tehnologii la elevii din ciclul primar sunt majore și presupun colaborarea dintre profesor și elevi, motivarea elevului prin activități dinamice și captivante.

Today we are in a digital age, which implies the use of information technologies as attractive as possible in school, which have an important role in teaching, learning and evaluating knowledge at a high level, accessible and favorable for all involved. The challenges of introducing new technologies to primary school students are major and require collaboration between teacher and students, student motivation through dynamic and engaging activities. primary education, online platforms.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaţionale, învățământul primar, e-resurse, avantaje, dezavantaje,

information technologies, primary education, E-Resources, advantages, disadvantages