Articolul precedent |
Articolul urmator |
259 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 12:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:373.3 (2) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 COLȚA, Silvia. Specificul tehnologiilor informaționale și comunicaționale în clasele primare. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 39-43. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p39-43 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p39-43 | ||||||
CZU: 004:373.3 | ||||||
Pag. 39-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi suntem într-o era digitală, care presupune utilizarea tehnologiilor informaționale cât mai atractive în școală, care au un rol important în predarea, învățarea și evaluarea cunoștințelor la un nivel înalt, accesibil și favorabil pentru toți cei implicați. Provocările introducerii noilor tehnologii la elevii din ciclul primar sunt majore și presupun colaborarea dintre profesor și elevi, motivarea elevului prin activități dinamice și captivante. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaţionale, învățământul primar, e-resurse, avantaje, dezavantaje, information technologies, primary education, E-Resources, advantages, disadvantages |
||||||
|