Articolul precedent |
Articolul urmator |
193 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-22 03:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.016 (17) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
SM ISO690:2012 GÎRLEA, Olesea. Proiectele educaționale școlare: provocări, colaborări, rezultate. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 172-175. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p172-175 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p172-175 | ||||||
CZU: 373.5.016 | ||||||
Pag. 172-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se axează pe problema oportunităților și provocărilor proiectelor educaționale desfășurate la treapta gimnazială la disciplina limba germană. Autoarea relatează experiența proprie din cadrul celor două proiecte educaționale: alegerea temei proiectului, colaborări, activități, reușite și performanțe ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie predare-învăţare, proiect educațional, colaborare, platforme educaționale, teaching-learning, educational project, collaboration, educational platforms |
||||||
|