Proiectele educaționale școlare: provocări, colaborări, rezultate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
193 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-22 03:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.016 (17)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005)
SM ISO690:2012
GÎRLEA, Olesea. Proiectele educaționale școlare: provocări, colaborări, rezultate. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 172-175. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p172-175
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1., 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Proiectele educaționale școlare: provocări, colaborări, rezultate

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p172-175
CZU: 373.5.016

Pag. 172-175

Gîrlea Olesea
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 aprilie 2023


Rezumat

Articolul se axează pe problema oportunităților și provocărilor proiectelor educaționale desfășurate la treapta gimnazială la disciplina limba germană. Autoarea relatează experiența proprie din cadrul celor două proiecte educaționale: alegerea temei proiectului, colaborări, activități, reușite și performanțe ale elevilor.

The article focuses on the problem of the opportunities and challenges of the educational projects carried out at the secondary level in the discipline of the German language. The author relates her own experience from the two educational projects: the choice of the project theme, collaborations, activities, successes and performances of the puipils.

Cuvinte-cheie
predare-învăţare, proiect educațional, colaborare, platforme educaționale,

teaching-learning, educational project, collaboration, educational platforms