Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 12:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.27 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Metode complementare de evaluare la limba și literatura română în clasele primare. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 129-136. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 373.3.091.27 | ||||||
Pag. 129-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema evaluării, în special, metodele complementare de evaluare, aplicate în treapta primară la lecțiile de limba și literatura română. Astfel, sunt reflectate modele de implementare a unor metode, avantajele și dezavantajele acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, metode, metode complementare de evaluare, avantaje, dezavantaje, assessment, Methods, complementary assessment methods, advantages, disadvantages |
||||||
|