Articolul precedent |
Articolul urmator |
248 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 01:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:502 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672) |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta. Competența investigațională în formarea gândirii științifice la disciplina științe ale naturii. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 324-330. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:502 | ||||||
Pag. 324-330 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate noi abordări ale gândirii științifice și rolul competenței investigaționale în formarea acesteia, precum și tranziția gândirii critice spre gândirea științifică pe timpul pandemiei. Este reliefată importanța dezvoltării competenței investigaționale la școlarul mic și formarea gândirii științifice pentru elev, adevăratul cercetător. Gradul de ancorare în realitate al unei societăți este direct proporțional cu numărul de membrii ai acesteia alfabetizați științific, una din cele trei mari componente ale alfabetizării funcționale. |
||||||
Cuvinte-cheie gândirea științifică, gândirea critică, competenţă investigaţională, ştiinţe ale naturii, pandemie, scientific thinking, critical thinking, investigative competence, natural sciences, pandemic |
||||||
|