Rolul inputului în dezvoltarea competenței sociolingvistice la limba străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
158 0
SM ISO690:2012
PETRICIUC, Lilia. Rolul inputului în dezvoltarea competenței sociolingvistice la limba străină. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 151-162. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Rolul inputului în dezvoltarea competenței sociolingvistice la limba străină


Pag. 151-162

Petriciuc Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 februarie 2023


Rezumat

Articolul abordează problema calității inputului (volumul de informație langajieră la care este expus un subiect) din perspectiva dezvoltării competenței sociolingvistice la limba străină. Se analizează rolul, eficiența și diversitatea discursului didactic, precum și diverse modalități de ameliorare a acestei dimensiuni a competenței de comunicare.

This article deals with the problem of input in EFL from the perspective of developing learners’ sociolinguistic competence.Teacher’s talk, its role, efficiency and diversity is analyzed alongside some strategies that would contribute to improving this dimension of communicative competence in a foreign language setting.

Cuvinte-cheie
input, discurs didactic, varietate lingvistică, registru, competența sociolingvistică, interacţiune, vorbitor nativ, vorbitor non-nativ, conținut,

input, teacher talk, language variation, Register, sociolinguistic competence, interaction, native speaker, non-native speaker, contents