Articolul precedent |
Articolul urmator |
158 0 |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia. Rolul inputului în dezvoltarea competenței sociolingvistice la limba străină. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 151-162. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 151-162 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema calității inputului (volumul de informație langajieră la care este expus un subiect) din perspectiva dezvoltării competenței sociolingvistice la limba străină. Se analizează rolul, eficiența și diversitatea discursului didactic, precum și diverse modalități de ameliorare a acestei dimensiuni a competenței de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie input, discurs didactic, varietate lingvistică, registru, competența sociolingvistică, interacţiune, vorbitor nativ, vorbitor non-nativ, conținut, input, teacher talk, language variation, Register, sociolinguistic competence, interaction, native speaker, non-native speaker, contents |
||||||
|