Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77 (499) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa. Abordarea comunicării din perspectiva teoriei organizaționale. In: Vector European, 2022, nr. 2, pp. 117-121. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.23 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.23 | ||||||
CZU: 316.77 | ||||||
Pag. 117-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reflectă abordarea comunicării din perspectiva teoriei organizaționale, astfel încât să elucidăm faptul că comunicarea oferă posibilităţi nelimitate atât în viaţa socială, cât și în cea organizaţională, ea jucând un rol imens în existenţa umană. Ideea comunicării ca element şi mijloc esenţial al vieţii individuale şi sociale este larg acceptată atât de sociologi şi antropologi, cât şi de pedagogi și psihologi. Comunicarea a fost inclusă printre funcţiile importante ale organizaţiilor, alături de alte funcţii (de organizare, conducere, decizie etc.). Prin urmare, organizaţiile au început să fie din ce în ce mai mult interesate de imaginea lor faţă de public, clienţi, furnizori, etc. De asemenea, fiecare manager, indiferent de nivelul ierarhic, a început să ţină la imaginea sa în ochii superiorilor, egalilor şi subordonaţilor. Comunicarea organizaţională a devenit atât de importantă încât autorii care abordează în lucrările lor problematica ei generală încep să se refere tot mai insistent la ea. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, domeniul comunicării, comunicarea umană, comunicarea în organizaţie, feed-back, persuasiune, communication, field of communication, human communication, communication in the organization, feedback, persuasion |
||||||
|