Memoria și învățarea
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
346 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 12:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.015.3:159.953]:303.4 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3396)
Metode ale științelor sociale (176)
SM ISO690:2012
POTÂNG, Angela. Memoria și învățarea. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 396-402. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360855
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Memoria și învățarea

Memory and learning

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360855
CZU: [37.015.3:159.953]:303.4

Pag. 396-402

Potâng Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2023


Rezumat

În articol se pune accentul pe rolul memoriei în procesul de învățare la elevi. Importanța memoriei în activitatea cognitivă nu trebuie subestimată, deoarece fără procesele memoriei niciun tip de învățare nu este posibilă. Scopul cercetării date constă în a determina viziunile/opiniile cadrelor didactice, părinților și ale elevilor privind necesitatea antrenării memoriei, relația dintre nivelul de dezvoltare a memoriei și performanța în învățare, factorii stimulativi ai capacităților mnezice ale elevilor. Capacitățile mnezice ale elevului constituie un factor predictor puternic pentru performanța școlară, de aceea e nevoie ca memoria să fie îmbunătățită constant în cadrul activităților didactice.

This article emphasizes the role of memory in the learning process for students. The importance of memory in cognitive activity should not be underestimated, because no type of learning is possible without memory processes. The purpose of this research is to determine the views/opinions of teachers, parents and students regarding the need for memory training, regarding the relationship between the level of memory development and learning performance, regarding the stimulating factors of students' memory capacities. The student's memory capacity is a strong predictor of school performance, therefore memory needs to be constantly improved in teaching activities

Cuvinte-cheie
memorie, proces de învăţare, elevi, cadre didactice, părinţi, asistenţă psihologică, factori stimulativi ai memoriei.,

memory, learning process, students, teachers, parents, psychological assistance, memory stimulating factors