Teaching clinical thinking to first-year medical students
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
473 5
Ultima descărcare din IBN:
2018-07-10 14:24
SM ISO690:2012
TARABEIH, Mahdi; GONŢA, Victoria; PERJAN, Carolina. Teaching clinical thinking to first-year medical students. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică . 2010, nr. 4, pp. 75-85. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Teaching clinical thinking to first-year medical students

Pag. 75-85

Tarabeih Mahdi12, Gonţa Victoria1, Perjan Carolina3
 
1 Free International University of Moldova,
2 Rambam Health Care Campu/Медицинский центр Рамбам,
3 Ion Creanga Pedagogical State University of Chisinau
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Capacitatea de a gândi clar şi critic este necesar pentru a efectua orice activitate umană normală. În articol sunt reflectate rezultatele studiului gândirii profesionale la medici, modalităţile de logică şi de inferenţa utilizate de către medici şi alţi lucrători medicali în practica clinică. În baza principiilor care stau la baza gândirii critice ale medicilor a fost dezvoltat un cadru pedagogic, proiectat şi implementat un set de module curriculare pentru studenţii de la medicină, în primul an de studii. Modulele proiectate au fost puse în aplicare la Facultatea de Medicina de la Universitatea McGill.

Cuvinte-cheie
gândire clinică, dezvoltarea gândirii, module curriculare, studenţii de la medicină.,

activitate medicală