Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-18 12:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.8/)1:37.01+165 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1388) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (152) |
SM ISO690:2012 SOVA, Simona-Andreea. Statutul epistemologic al pedagogiei validat la nivel de obiect de studiu specific – normativitate specifică – metodologie de cercetare specifică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 177-185. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.177-185 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.177-185 | ||||||
CZU: 001.8/)1:37.01+165 | ||||||
Pag. 177-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ștefan Bârsănescu își propune să identifice și să analizeze „unitatea pedagogiei contemporane ca știință”, probată în măsura îndeplinirii unor condiții de ordin epistemologic care confirmă faptul că această știință socială și umanistă are un obiect de studiu specific, o normativitate specifică, o metodologie de cercetare specifică. Analiza întreprinsă este realizată de autor în condiții de cercetare pedagogică fundamentală, istorică și teoretică, realizată de autor pe parcursul întregii sale opere pedagogice și în mod special, în lucrarea amplă de epistemologie pedagogică intitulată „Unitatea pedagogiei contemporane ca știință” (1936, 1976). |
||||||
Cuvinte-cheie unitate, cercetare pedagogică, normativitate, ştiinţă, epistemologie, unity, pedagogical research, normativity, science, epistemology |
||||||
|