Abordarea literaturii prin utilizarea instrumentelor tic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
248 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 00:12
SM ISO690:2012
COZMA, Mona-Elena. Abordarea literaturii prin utilizarea instrumentelor tic. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 42-48. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Abordarea literaturii prin utilizarea instrumentelor tic


Pag. 42-48

Cozma Mona-Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

This article presents the importance of literature in school subjects, describes some Web 2.0 tools that have a positive effect on the approach to literature in primary school and indicates their role in streamlining the teaching process, a desideratum of learning motivation.

În articolul de față este prezentată importanța literaturii în cadrul disciplinelor școlare. Se descriu câteva instrumente Web 2.0 care au un efect pozitiv în abordarea literaturii în clasele primare și se indică rolul acestora în eficientizarea procesului didactic, un deziderat al motivației învățării.

Cuvinte-cheie
literature, Romanian language and literature, information and communication technologies, ICT tools, Web 2.0 resources,

literatură, limba şi literatura română, tehnologii informaționale și de comunicație, instrumente TIC, resurse Web 2.0