Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
282 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-20 19:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016[004+004.42]:373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Programe. Software (296) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei. Aspecte metodologice privind explicitarea programării predicțiilor în cadrul disciplinei inteligența artificială. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 32-41. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.32-41 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.32-41 | |||||||
CZU: 37.016[004+004.42]:373.5 | |||||||
Pag. 32-41 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Studierea regresiei liniare în liceu deschide oportunități pentru examinarea unui șir de probleme practice și poate constitui un obiect de studiu în cadrul disciplinei opționale Inteligența artificială, dar și în cadrul modulelor Calcul numeric, Aplicații ale derivatei. În articol sunt prezentate considerații metodologice pentru explicitarea programării predicțiilor cu ajutorul regresiei liniare prin identificarea argumentată a funcției de regresie, elaborarea algoritmului de implementare sau prin valorificarea instrumentarului unei foi de calcul. |
|||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă artificială, programare, predicții, liceu, Artificial Intelligence, programming, predictions, high school |
|||||||
|