Consolidate the reputation and increase the credibility of the company through the implementation of the social audit
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
359 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 23:40
SM ISO690:2012
OBERŞT, Ala, GHEORGHIŢĂ, Maria. Consolidarea reputației și sporirea credibilității întreprinderii prin implementarea auditului social. In: Competitiveness and sustainable development , Ed. 4, 3-4 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău: Tehnica-UTM, 2022, Editia 4, pp. 104-110. DOI: https://doi.org/10.52326/csd2022.18
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitiveness and sustainable development
Editia 4, 2022
Conferința "Competitiveness and sustainable development "
4, Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2022

Consolidate the reputation and increase the credibility of the company through the implementation of the social audit

Consolidarea reputației și sporirea credibilității întreprinderii prin implementarea auditului social

DOI:https://doi.org/10.52326/csd2022.18
JEL: M1

Pag. 104-110

Oberşt Ala, Gheorghiţă Maria
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2023


Rezumat

An organization’s commitment to the welfare of society has become a central criterion in measuring its overall performance and its ability to continue to operate effectively. The role of the social audit is an essential one in the process of qualitative assessment of the organizational capacity to manage human resources in order to determine the social impact. The main objective established in carrying out this research consists in highlighting the most widely spread international models for social audit that can be applied as a reference by companies from the Republic of Moldova. The selection and application of the most appropriate social audit model will allow enterprises to carry out self-assessment and identify directions for increasing social responsibility to protect and increase reputation, to improve the image and strengthen the organizational culture, to increase the trust of customers and business partners.

Angajamentul unei organizații față de bunăstarea societății a devenit un criteriu central în măsurarea performanței globale a acesteia și a capacității sale de a continua să funcționeze eficient. Rolul auditului social este unul esențial în procesul de evaluare calitativă a capacității organizației de a gestiona resursele umane în vederea determinării impactului social. Obiectivul principal stabilit în realizarea acestei cercetări constă în evidențierea celor mai răspândite modele internaționale de audit social care pot fi aplicate ca referință de către companiile din Republica Moldova. Selectarea și aplicarea celui mai adecvat model de audit social va permite întreprinderilor să efectueze autoevaluarea și să identifice direcțiile de sporire a responsabilității sociale pentru protejarea și creșterea reputației, îmbunătățirea imaginii și consolidarea culturii organizaționale, creșterea încrederii clienților și partenerilor de afaceri.

Cuvinte-cheie
assessment, Code of conduct, criteria, human rights, social audit, standard.,

evaluare, cod de conduită, criterii, drepturile omului, audit social, standard.