Factorii adaptării preadolescenţilor la treapta gimnazială
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1307 48
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-28 16:32
SM ISO690:2012
VÎRLAN, Maria, BEJENARI, Marina. Factorii adaptării preadolescenţilor la treapta gimnazială . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2009, nr. 2, pp. 13-22. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 2 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Factorii adaptării preadolescenţilor la treapta gimnazială

Pag. 13-22

Vîrlan Maria1, Bejenari Marina2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Spiru Haret”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

In this article is analysed the problem of teenagers’ adaptation at the gymnasium. The elements of adaptation are: the specific features of personality, school anxiety level, the specific features of learning motivation. There are analysed the results of an emprirical research, fulfilled on 100 pupils from the 5th forms. There are given some recommendations how to facilitate the pupils’ adaptation in the gymnasium.

Cuvinte-cheie
adaptare social psihologică, perioadă de trecere, factori ai adaptării la treapta gimnazială,

anxietate, trăsături de personalitate