Realizarea proiectelor Erasmus+ în Republica Moldova: studiu de caz
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
329 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 23:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1.091 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
CUCIUREANU, Gheorghe. Realizarea proiectelor Erasmus+ în Republica Moldova: studiu de caz . In: Intellectus, 2022, nr. 2, pp. 5-20. ISSN 1810-7079. DOI: https://doi.org/10.56329/1810-7087.22.2.01
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 2 / 2022 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Realizarea proiectelor Erasmus+ în Republica Moldova: studiu de caz

Implementation of Erasmus+ Projects in the Republic of Moldova: Case Study

DOI:https://doi.org/10.56329/1810-7087.22.2.01
CZU: 378.1.091

Pag. 5-20

Cuciureanu Gheorghe
 
Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale, Î.S.
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2022


Rezumat

The article analyzes the implementation of Erasmus+ projects in the Republic of Moldova based on the example of a capacity-building project in higher education – Elevate. The comparison of the established objectives and the results obtained of the targeted project, including in terms of their quality and usefulness, is framed in the general context of carrying out such projects in the Republic of Moldova. The analysis revealed the inefficient use of European funds and the need of impact assessments and ex-post evaluations of European Union projects in the field of higher education implemented at the local level.

În articol este analizat modul de realizare a proiectelor Erasmus+ în Republica Moldova pe exemplul unui proiect de consolidare a capacităților în învățământul superior – Elevate. Compararea obiectivelor stabilite și a rezultatelor obținute ale proiectului vizat, inclusiv prin prisma calității și utilității acestora, este încadrată în contextul general de realizare a unor astfel de proiecte în Republica Moldova. Analiza a constatat valorificarea ineficientă a fondurilor europene și necesitatea unor analize de impact și a evaluărilor ex-post ale proiectelor Uniunii Europene în domeniul învățământului superior realizate la nivel loc

Cuvinte-cheie
Erasmus, case study, Elevate, results, final evaluation,

Erasmus, studiu de caz, Elevate, rezultate, evaluare finală