Articolul precedent |
Articolul urmator |
526 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12:159.922 (1) |
Educație (14078) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 STOICA, Cristina-Maria, CONSTANTIN, Daria. Analiza stresului în rândul cadrelor didactice din învățământul preuniversitar. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 124-134. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | |||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 371.12:159.922 | |||||
Pag. 124-134 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Prezenta lucrare vizează una dintre tematicele complexe ale managementului organizațional, și anume stresul ocupaţional şi condiţia psihologică legată de munca profesională, pe care o experimentează mulţi dintre angajaţii din diverse sectoare ocupaţionale. Literatura de specialitate arată că răspunsurile cognitive, emoţionale şi comportamentale ale angajaţilor care se confruntă cu diverse solicitări la locul de muncă joacă un rol foarte important în dinamica comportamentelor organizaţionale, respectiv în dinamica productivităţii individuale şi organizaţionale. |
|||||
|