Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:53+004 (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4138) |
Fizică (1761) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4420) |
SM ISO690:2012 BALMUŞ, Nicolae, BOCANCEA, Viorel, POSTOLACHI, Igor. Lucrări virtuale de laborator pentru manualul digital interactiv, fizica, clasa VII-a. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 373-378. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.016:53+004 | ||||||||
Pag. 373-378 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul prezintă abordări ale dezvoltării și implementării lucrărilor virtuale de laborator (LVL) la fizică, clasa VII-a. Sunt descrise sarcinile rezolvate în procesul de dezvoltare și implementare a LVL. Sunt luate în considerare conceptul LVL și posibilitățile de aplicare, locul VLR în procesul educațional, structura și metodele de aplicare a acestora. Sunt descrise posibilitățile pe care ar trebui să le aibă VLR pentru a aduce lucrarea de laborator virtual cât mai aproape de cea reală. Sunt prezentate scurte descrieri a patru lucrări de laborator incluse în curricula în vigoare. Activitățile reale sunt prezentate în format video iar cele virtuale au fost create în mediul de programare vizuală Delphi 10. |
||||||||
Cuvinte-cheie resurse digitale educaționale, lucrare virtuală de laborator, educaţie la distanţă, virtual laboratory work, distance education, digital educational resources |
||||||||
|