Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 09:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.4:37 (16) |
Programe. Software (293) |
Educație (14077) |
SM ISO690:2012 MIHĂLACHE, Lilia, CHIRIAC, Liubomir. Using the chatbot in the teaching process to encourage and stimulate student performance. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 316-319. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 004.4:37 | |||||||
Pag. 316-319 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În această lucrare sunt examinate unele modalități de încurajare a copiilor care interacționează nesupravegheați și din proprie inițiativă cu un sistem complet autonom de învățare asistată de calculator plasat în sala de clasă de tip Clasa Viitorului. Sunt examinate mecanismele de încurajare a copiilor și sunt cercetate aspecte psiho-pedagogice și comportamentul lor atunci când li se adresează cuvinte de încurajare și de laude legate de efort prin intermediul unui chat bot realizat pentru Telegram. |
|||||||
Cuvinte-cheie chat bot, sistem de învățare asistat de computer, Clasa Viitorului, chat bot, computer assisted learning system |
|||||||
|