Using the chatbot in the teaching process to encourage and stimulate student performance
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
296 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 09:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.4:37 (16)
Programe. Software (293)
Educație (14077)
SM ISO690:2012
MIHĂLACHE, Lilia, CHIRIAC, Liubomir. Using the chatbot in the teaching process to encourage and stimulate student performance. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 316-319. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Using the chatbot in the teaching process to encourage and stimulate student performance

Utilizarea chatbotului în procesul didactic pentru încurajarea și stimularea performanțelor elevilor

CZU: 004.4:37

Pag. 316-319

Mihălache Lilia, Chiriac Liubomir
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

În această lucrare sunt examinate unele modalități de încurajare a copiilor care interacționează nesupravegheați și din proprie inițiativă cu un sistem complet autonom de învățare asistată de calculator plasat în sala de clasă de tip Clasa Viitorului. Sunt examinate mecanismele de încurajare a copiilor și sunt cercetate aspecte psiho-pedagogice și comportamentul lor atunci când li se adresează cuvinte de încurajare și de laude legate de efort prin intermediul unui chat bot realizat pentru Telegram.

This paper describes a study in which children could interact unsupervised and on their own initiative with a fully autonomous computer-assisted learning system located in the Classroom of the Future classroom. The focus of this study was to investigate how children's mindsets are affected when they are given effort-related praise. The praises are done through a chat bot made for Telegram.

Cuvinte-cheie
chat bot, sistem de învățare asistat de computer, Clasa Viitorului,

chat bot, computer assisted learning system